Tervetuloa kymmenen minuutin blogiini. Täällä on aika kova pakkanen. Mittari näytti aamulla kaksikymmentäseitsemän astetta miinusta. En käynyt juoksemassa. Olen hieman huolestunut kuntoni puolesta. Sairastelin viikon verran lievää flunssaa, enkä päässyt lenkille ollenkaan. Eilen ja toissapäivänä hölkkäsin viitosen. Toivottavasti viikonloppu muuttaa asian. En ole ihan varma, aionko äänestää. Jos äänestän, niin Halosta, se ei ole mikään salaisuus. En minä silti mikään varsinainen Tarja-fani ole. Juuri tätä lausetta ennen kärsin minuutin mittaisesta ajatuskatkoksesta. Huomenna Salatut elämät täyttää seitsemän vuotta. Vieläkö se tulee? Minusta tuntuu, että tänään on niin vähän sanottavaa, että voisin lopettaa blogimerkinnän tähän, mutta kulutetaan nyt tämä kymmenen minuuttia, kun sille linjalle lähdettiin. Ai niin, olen alkanut piirtämään sarjakuvia, en tosin välttämättä hirveän tosissani. Tässä kuitenkin linkki sarjakuviini, jos jotakuta kiinnostaa:

http://aukea.net/mp/db/Kokoelmahaut/etusivu/?num=2733424

Taustalla soi sattumalta Riina Katajavuoren runo, jotta säilyisi joku järjestys. Runot ovat ihan siistejä, kun ne luetaan ja taustalla on semmoista avaruusmusiikkia, en minä nykyrunoutta inhoa, itse asiassa pidän siitä aika tavalla.

Juoksemaan kuitenkin tekisi enempi mieli. Haluan juosta ensi kesänä taas maratonin. Sinne on niin pitkä ja lyhyt aika, mutta onhan matkakin aika lyhyt, jos sitä vertaa vuorokaudenjuoksuun ja pitkä, jos vertaa sadan metrin juoksuun. Nyt taustalla soi Kauko Röyhkän Edgar Allan Poe. Onko Media Playerilla joku sisäänrakennettu älykkyys vivahteille? Kaksi viikkoa sitten olin katsomassa vähän aikaa Kari Peitsamoa. Oli sama mies kuin eka kerralla nähdessäni hänet keikalla. Siitä on vuosi. Myöhemmin aulassa Peitsamo tervehti. Hassua, mutta kohteliasta tervehtiä tuntemattomia. Olin aika otettu, varmaan kaikki muutkin, joille se on tehnyt niin. Eivät nämä musiikit ja runot ja muut jutut tässä ole mitään muuta kuin sattumaa, ei minulla ole mitään erityisiä "ylitse muiden" suosikkeja. Eilen kuulin ekan kerran semmoisesta kuin Fatiman silmä. En vieläkään oikein tiedä, mikä se on.