istun kotona ja kuuntelen itse kasaamaani settiä enkä voi lähteä mihinkään koska pitää tehdä kirjoitusta erkon kilpailuun en pysty kirjoittamaan en vaan pysty tää koko projekti meni päin helvettiä nyt taustalla soi steen christensen kai sitä vois lähteä baareihin on matkaa parisataa metriä en oo käyny niissä juurikaan koko syksynä tai keväthän nyt on en voi käyttää välimerkkejä koska toinen käsi on sipsipussissa ja rasvainen kuka nyt yksin baariin menee mun novellissa puhutaan just niistä baareista siinä puhutaan asunnoista puolen kilsan sisällä ja silti se on niin eri maailma kun katselen sitä täältä korkealta olen menettänyt kosketuksen menneisyyteen tää on eri elämä mitä mä siihen novelliin kirjoitan mulla oli idea mutta en pysty toteuttamaan sitä menee vaan vapaaviikonloppu päin hanuria mulla ei oo tässä kaupungissa enää yhtään ketään mitä mä teen kohta on kellokin sitä luokkaa että pitäis käydä nukkumaan oon vain väsynyt en oo nukkunu tarpeeksi

jos mä menisin baariin mitä siellä tekisin en yhtään mitään tulisi vaan krapula parempi näin mutta ei tässä mitään taidettakaan pysty tekemään menis nyt se viimeinen lähetyspäivämäärä niin ei tarviis enää ikinä kirjoittaa yhtään mitään toisaalta nautin painella yhdellä kädellä kirjaimia se on tekemistä

http://www.mikkeliamk.fi/index.asp?link=437.5&language=1