Hassua, että kirjoitan vasta nyt. Ostin tänään uuden kännykän ja kävin katsomassa pappaa, joka oli joutunut sairaalaan. Dementian oireet ovat vahvat. Elämä on vain lyhyt ohikiitävä hetki. Kannattaa elää nyt, koska toista tilaisuutta tuskin tulee, ainakaan itselle. Olen kohta lähdössä juoksemaan, koska se on luultavasti varmin keino elää tänään. Pelasin äsken koneella suunnistuspeliä, mutta se meni huonosti ja kun olisi mennyt hyvin, peli meni jumiin. Sitten olen lukenut Axel Sunnarborgin hymyä, joka on ehkä paras nykyromaani, mitä olen lukenut. Sitä sentään jaksaa lukea. Olen jo sivulla 62. Kerronta on hyvää ja mukaansatempaavaa. Taustalla soi nyt vanha Kollaa Kestää biisi Syksy etsii mua. Syksy ei tosissaan etsi mua nyt, vaan etsin itse kevättä ja kesää. Kevät on toiseksi paras vuodenaika ja kesä paras. Muiden vuodenaikojen parhaus riippuu pitkälti siitä, miten muuten menee eli en osaa kovinkaan vakuuttavasti sanoa, onko syksy vai talvi parempi. No, ehkä talvi, koska se on sentään lähempänä seuraavaa kevättä ja kesää, koska edellistä ei voi saada koskaan takaisin. Tai mistä me tiedämme, jos tuleva kesä onkin edellinen, että kaikki vain kiertää kehää. No, ihminen ei joka tapauksessa ole siinä kierrossa kovinkaan täysillä mukana, koska ihmisen kudokset vanhenevat niin iholla kuin aivoissa ja muuallakin. Vähän surullista, mutta ehkä se johtuu siitä kun heräsin sietämättömän aikaisin ja nukuin siis tunnin liian vähän. Minun piti kirjoittaa, mutta paskat tässä mitään olla kirjoitettu. Mitenkähän saisi itsensä huijattua kirjoittamaan? Eräältä kaverilta tuli kommenttia, että sarjakuvani on hyvä kirjoitusteni jatke, mutta sarjakuvana sen arvo on vähän niin ja näin. Yksi ihminen taas sanoi, että se on hyvää vuoropuhelua kenttänsä (eli julkaisusivuston) kanssa, mutta ei se varsinainen taideteos ole. Ne sanoivat sen niin, että ikäänkuin haluaisin kuullakin jotain tuollaista. Mutta en välttämättä halua, pidän sitä nimittäin jonkinlaisena taiteena, en välttämättä kovin hyvänä, mutta toisaalta täysin riippumattomana kirjoituksistani, mikäli nyt mikään samasta tekijästä lähtöisin oleva voi olla riippumatonta. Mutta viis siitä, mukavia ihmisiä, eikä palaute mitenkään töykeää ollut, vaan rakentavaa. Linkki:

http://www.catchingfeatures.com/